koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

BLENDER - REALIZACJA SHOOTING GAME

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 20 158 wyświetleń od 19 lutego 2020
  • od: 12 marca 2020, czwartek
    do: 26 marca 2020, czwartek

Celem warsztatów jest zdobycie pełnej wiedzy o potencjale i sposobach pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji gier komputerowych 3D. Program Blender zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma fundamentalną wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze w aspekcie tworzenia prostych gier komputerowych typu shooting game.

Cel kształcenia: Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających i chcących wykroczyć poza podstawy swojej przygody z modelowaniem i grami 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata i wykorzystać je w grach w wirtualnej przestrzeni. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

Treści szkolenia:

  1. Modelowanie postaci

  2. Modelowanie środowiska

  3. Programowanie gry

BLOK EKSPRESOWY – 9 godzin szkolenia!

*Zapis obowiązuje na cały cykl! Nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

Terminy zajęć:

czwartki: 12.03, 19.03, 26.03

godz. 18:00-21:00

Wymagania wobec uczestników:

Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

Prowadzący: Mirosław Rajkowski

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ