koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - styczeń 2021 - nr 321
zmodyfikowano  3 miesiące temu  »  

BLENDER - MODELOWANIE, TEKSTUROWANIE, ANIMACJA 3D

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 9 742 wyświetleń od 7 października 2020
  • od: 13 października 2020, wtorek
    do: 3 listopada 2020, wtorek

Zapraszamy wszystkie osoby chcące zapoznać się z doskonałym programem do tworzenia grafiki trójwymiarowej - BLENDER. Jego zaletą jest uniwersalność - zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik warsztatów otrzyma pełny zakres materiału potrzebny do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze skondensowany w dwudniowym szkoleniu.

Cel kształcenia:

Warsztaty przeznaczone są dla osób rozpoczynających swoją przygodę z grafiką 3D. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć obiekty otaczającego nas świata w wirtualnej przestrzeni zarówno jeśli chodzi o kształt, kolorystykę jak i złożenie materiałów. Kurs jest bardzo dobrym wstępem, jeśli chodzi o modelowanie, teksturowanie i tworzenie animacji. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

BLOK EKSPRESOWY – 12 godzin szkolenia!

Terminy zajęć:

  • 13 października, godz. 18.00-21.00
  • 20 października, godz. 18.00-21.00
  • 27 października, godz. 18.00-21.00
  • 3 listopada, godz. 18.00-21.00 *Zapis obowiązuje na cały cykl! Nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

Wymagania wobec uczestników:

• Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

W czasie zajęć poznamy zasady:

  • modelowania obiektów 3D
  • teksturowania obiektów
  • animacji 3D

Wymagania wobec uczestników:

• Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

UWAGA!!!

  • Prosimy o przyniesienie własnego komputera na zajęcia z zainstalowanym oryginalnym programem Blender 2.8.... Jeśli nie masz własnego komputera, w formularzu zgłoszeniowym w polu UWAGI napisz, czy potrzebujesz naszego wsparcia

Prowadzący: Mirosław Rajkowski

Link do zapisów: https://www.krzywykomin.pl/wydarzenia/blender-modelowanie-teksturowanie-animacja-3d/

zmodyfikowano  3 miesiące temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ