koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

Łódź. Bezpłatne Warsztaty: Trudny klient - jak z nim rozmawiać

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 816 wyświetleń od 17 lutego 2016
  • 5 marca 2016, sobota
    » 14:00 - 17.00

W trakcie szkolenia przedstawione zostaną techniki aktywnego słuchania, sposoby na reagowanie w sytuacjach trudnych oraz narzędzia służące eliminowaniu sytuacji stresowych związanych z pracą przy telefonicznej obsłudze klienta

Cele szkolenia:
- uczestnik pozna sposoby zwiększenia zaangażowania w wykonywaną pracę i budowania odpowiedzialności za powierzone sprawy
- uczestnik pozna techniki efektywnej komunikacji z klientem
- uczestnik nabędzie umiejętność dobrego kontaktu z klientem

Korzyści z udziału:
- rozwinięcie umiejętności poprawnego przeprowadzenia rozmów w tym zadawania kluczowych pytań
- nabycie umiejętności radzenia sobie ze stresująca sytuacją w czasie trwania rozmowy i po jej przeprowadzeniu
- wizerunek pracownika dbającego o klienta i jego potrzeby

Program szkolenia:
1. specyfika pracy w call center
2. komunikacja interpersonalna - czym jest i na czym polega
3. typy klientów - cechy psychologiczne
4. trudne sytuacje w obsłudze klienta
5. techniki radzenia sobie ze stresem w sytuacjach trudnych

Grupa docelowa:
szkolenie adresowane do osób, które pracują przy telefonicznej obsłudze klienta (call center)

Prowadzi:
Hanna Słodownik
- prowadząca ma 5-letnie doświadczenie w dziale operacyjnym (call center) w obsłudze telefonicznej klientów i partnerów firmy ubezpieczeniowej.

Informacje organizacyjne:
Wielkość grupy:
5-12 osób

Termin: 05.03.2016 (sobota), w godzinach 14.00 - 17.00

Inwestycja: udział w ramach Festiwalu Warsztatów Pro Bono - Darowizna na cele statutowe w wysokości 111 zł uprawnia do wejścia na dowolną ilość warsztatów, konsultacji, sesji coachingowych.

Zapisy i zgłoszenia: a.krysiak@11muz.pl, 535 044 488

Gdzie: Fundacja 11 Muz Innowacje w Kulturze, ul. Piramowicza 11/13

autor:
zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ