koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  9 lat temu  »  

Łódź. Warsztaty: Problemy komunikacyjne z klientem

Łódź »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 177 wyświetleń od 19 maja 2016
  • 7 czerwca 2016, wtorek
    » 14:00, 19:00

Warsztaty poświęcone omówieniu szumów komunikacyjnych, empatycznemu podejściu do klienta oraz możliwości wyciągnięcia trafnych wniosków z przeprowadzanej z klientem rozmowy.

Często bowiem zdarza się, że o kliencie mówimy, że jest "trudny", a cała trudność polega na rozbieżnościach między naszym systemem pracy, a tym z czym przychodzi do nas klient.

Celem szkolenia jest przede wszystkim zdiagnozowanie podstawowych problemów w komunikacji z klientem, oraz znalezienia optymalnego do nich rozwiązania.

PROGRAM:
1. Wykład - kogo uznajemy za trudnego klienta, kiedy komunikacja między nami a klientem jest zaburzona, wybór symulowanych problemów z klientami.
2. Symulacja problemów z klientami, szukanie właściwych rozwiązań rozmowy z klientem, sposoby ustalania istotnych faktów podczas rozmowy.
3. Przerwa
4. Dyskusja na temat indywidualnego podejścia do klienta. Zachowań empatycznych i wykorzystaniu formularzy do skrócenia czasu rozmowy.
5. Ewaluacja i spisanie najważniejszych faktów ustalonych podczas szkolenia.

KORZYŚCI Z UDZIAŁU:
1. Poznanie własnych możliwości kształtowania relacji z klientem
2. Szczegółowa analiza pozwalająca na odkrycie faktycznych problemów klienta i lepszą pomoc
3. Umiejętność ukierunkowywania rozmowy z klientem
4. Szybsze i bardziej efektywne działania zmierzające do pomocy klientowi

GRUPA DOCELOWA:
Adwokaci, radcowie prawni, osoby udzielające porad prawnych oraz bezpośrednio doradzający klientowi indywidualnemu.

PROWADZI:
Katarzyna Anna Dębowska
- praktyk aktywnego prowadzenia zajęć, oraz rozmów z klientami indywidualnymi w sprawach prawnych. Obecnie swoją wiedzą dzieli się jako właściciel i szkoleniowiec firmy NotaVitae.

INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
Termin: 07.06.2016, godzina 14.00 - 18.30
Grupa: 8-12 osób
Inwestycja: 123 zł (brutto)
Zapisy i informacje: kat.an.debowska@gmail.com
Miejsce szkolenia: 11 Muz, Łódź ul. Piramowicza 11/13

autor:
zmodyfikowano  9 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ