koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

Spektakl tańca i mediów ZJAWISKO / APPARITION

Lublin »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 15 865 wyświetleń od 7 listopada 2013
  • 7 listopada 2013, czwartek
    » 18:00

Interaktywny spektakl tańca i mediów ZJAWISKO / APPARITION w ramach 17 Międzynarodowych Spotkań Teatrów Tańca w Lublinie Koncept, dyrekcja artystyczna, muzyka i wizualizacje: Klaus Obermaier Choreografia, wykonanie: Robert Tannion, Desirée Kongerød Projekt interaktywny i opracowanie technologiczne: Ars Electronica Futurelab: Peter Brandl, Jing He, Christopher Lindinger, Hirokazu Kato Wsparcie dramaturgiczne: Scott deLahunta Powstałe na zlecenie: Ars Electronica Festival, Linz/Austria, South Bank Centre London, Wielka Brytania, Singapore Arts Festival Wsparcie udzielone przez Komisję Europejską – program Kultura 2000.

Dwa główne obszary badań – interaktywny cyfrowy system jako partner wykonawcy oraz stworzenie immersyjnej przestrzeni kinetycznej – tworzą ramy artystyczne APPARITION. Interaktywny spektakl tańca i mediów opracowany i wyreżyserowany przez Klausa Obermaiera, we współpracy z Ars Electronica Futurelab, z udziałem Desirée Kongerød i Roba Tanniona. Jaka choreografia powstaje, gdy twoim partnerem jest oprogramowanie? Kiedy obraz wirtualny i rzeczywisty dzielą tą samą fizykę? W jakim przypadku wszystko, co się porusza na scenie jest zarówno interaktywne jak i niezależne? Czy każda forma, ruchoma lub stała, może być przeniesiona na płaszczyznę projekcji kinetycznej? Stawiając te pytania jako punkt wyjścia, ZJAWISKO/ APPARITION wynosi spektakl interaktywny na nowy poziom tworząc unikalne widowisko sceniczne, które łączy w sobie wykonanie na żywo, dźwięk, projekcje oraz interaktywny system, na który składa się tworzenie obrazu w czasie rzeczywistym oraz obraz komputerowy.

zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ