koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAG
zmodyfikowano  6 lat temu

Bal w Savoyu

Lublin »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 78 532 wyświetleń od 31 maja 2016

Lublin » Plac Teatralny 1 » NA MAPIE

  • 29 września 2016, czwartek
    » 18:00
  • 18 czerwca 2016, sobota
    » 18:00
  • 1 grudnia 2018, sobota
    » 18:00
  • 30 listopada 2018, piątek
    » 18:00
  • 27 października 2018, sobota
    » 18:00
  • 26 października 2018, piątek
    » 18:00
  • 9 lutego 2018, piątek
    » 18:00
  • 25 listopada 2017, sobota
    » 18:00
  • 24 listopada 2017, piątek
    » 18:00
  • 5 maja 2017, piątek
    » 18:00
  • 11 marca 2017, sobota
    » 18:00
  • 10 marca 2017, piątek
    » 18:00
  • 11 lutego 2017, sobota
    » 18:00
  • 15 stycznia 2017, niedziela
    » 17:00
  • 14 stycznia 2017, sobota
    » 18:00
  • 26 listopada 2016, sobota
    » 18:00
  • 25 listopada 2016, piątek
    » 18:00
  • 11 marca 2017, sobota
    » 18:00
  • 10 marca 2017, piątek
    » 18:00

Operetka Paula Abrahama w III aktach

Bal w Savoyu" Paula Abrahama to operetka w III aktach, której libretto stworzone zostało według najlepszej receptury opracowanej przez takich geniuszy gatunku jak Strauss, Kalman czy Lehar. Poznajcie historię towarzysko-miłosną ujawniającą ciągoty międzywojennych elit do wyzwalania się z wiktoriańskiej moralności, podana w rewiowym sosie. W tej przepysznej aranżacyjnie operetce markiz brata się z synem orientu, a wybitnie uzdolniony artysta okazuje się być artystką i dokonuje publicznego coming out'u - gdzież, jak nie na wielkim balu w hotelu Savoy! Siłą tytułu jest przede wszystkim muzyka pozwalającą określać "Bal w Savoyu" operetką genialnie musicalową. To właśnie kompozytor dzieła P. Abraham był tym, który zaimportował jazz na sceny Europy. Dodatkowym atutem dzieła jest, wzbudzająca zachwyty publiczności imponująca liczba tańców charakterystycznych dla międzywojnia (foxtrot, shimmy, tango, slow fox), z czego skrzętnie korzysta efektowna choreografia.

zmodyfikowano  6 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ