koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  6 lat temu

Phantom - upiór w operze

Lublin »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 45 774 wyświetleń od 18 sierpnia 2016
  • 21 października 2018, niedziela
    » 17:00
  • 20 października 2018, sobota
    » 18:00
  • 24 marca 2018, sobota
    » 18:00
  • 23 marca 2018, piątek
    » 18:00
  • 29 października 2017, niedziela
    » 17:00
  • 28 października 2017, sobota
    » 18:00
  • 27 maja 2017, sobota
    » 18:00
  • 26 maja 2017, piątek
    » 18:00
  • 8 kwietnia 2017, sobota
    » 18:00
  • 7 kwietnia 2017, piątek
    » 18:00
  • 18 lutego 2017, sobota
    » 18:00
  • 17 lutego 2017, piątek
    » 18:00
  • 30 października 2016, niedziela
    » 17:00
  • 29 października 2016, sobota
    » 18:00
  • 28 października 2016, piątek
    » 18:00

Przedstawiamy Państwu jeden z najpopularniejszych i najpiękniejszych tytułów musicalowych w historii literatury muzycznej.

Fabuła musicalu jest osnuta na kanwie powieści Gastona Leroux Upiór w operze z 1911 roku i koncentruje się na losach młodej sopranistki Christine Daae, która staje się obsesją tajemniczego zdeformowanego geniusza muzycznego znanego jako Upiór Opery. Jest to niezwykle atrakcyjny motyw, z którego czerpie garściami nie tylko sceniczna sztuka muzyczna, ale również popkultura. Uniwersalność, a do tego klimat narracji sprawiają że spektakl staje się interesujący zarówno młodych, jak i starszych widzów. Specyfika tego utworu, w odróżnieniu od Webberowskiej - najbardziej opatrzonej - wersji polega na przeniesieniu ciężaru gatunkowego warstwy muzycznej w stronę opery, co jednocześnie podnosi poziom artystyczny i stanowi większe wyzwanie dla zespołu artystycznego. Wobec powyższego nie jest obojętne, że jako reżysera tego widowiska planujemy zatrudnić Daniela Kustosika, wybitnego reżysera zarówno operetkowego, jak i musicalowego.

zmodyfikowano  6 lat temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ