koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Pierwsza symfoniczna trasa Narodowej Orkiestry DętejCO JEST GRANE - wrzesień 2021 - nr 329
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

DEVELOP.lab – narzędziownik dla przedsiębiorców kreatywnych

Lublin »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 20 120 wyświetleń od 8 listopada 2017

W Lublinie rusza DEVELOP.lab – program, który ma pomóc młodym przedsiębiorcom z branży kreatywnej. Uczestnicy zostaną wyposażeni w wiedzę, umiejętności i narzędzia do stworzenia kreatywnej firmy w oparciu o swój talent, wartości i ze świadomością odbiorcy. Wszystko to praktycznie, procesowo, warsztatowo i „na miarę”, podane przez praktyków, fachowców (z Polski i zagranicznych). Projekt realizowany jest przez Warsztaty Kultury w Lublinie oraz Fundację Impact.

DLA KOGO? DEVELOP.lab to program, do którego włączyć mogą się przedsiębiorcy kreatywni, zarówno ci którzy chcą dopiero zacząć działać na większą skalę, jak i tacy, którzy już docierają ze swoimi działaniami do szerszej publiczności, ale chcieliby wiedzieć jak robić to lepiej i bardziej profesjonalnie. Do udziału w programie DEVELOP.lab zaproszeni są:

studenci i absolwenci kierunków artystycznych; studenci i absolwenci kierunków zaliczanych do sektora kreatywnego (tu definiowanego szeroko, zgodnie z definicją brytyjską*); kreatywni freelancerzy; przedsiębiorcy kreatywni (funkcjonujący na rynku nie dłużej niż 2 lata); chętni do przekwalifikowania, zmiany kariery. PROGRAM:

  1. DEVELOP.lab START: WARSZTATY – czyli wszystko co musisz wiedzieć, zanim zdecydujesz się na zostanie kreatywnym przedsiębiorcą lub co zmienić, żeby działać lepiej.

Kiedy: 18 listopada 2017 – Strategia dla marzycieli 19 listopada 2017 – Być przedsiębiorcą poranna sesja: 10:00-13:00 przerwa: 13.00-14.00 popołudniowa sesja: 14:00-17:00 Gdzie: Warsztaty Kultury w Lublinie, ul. Grodzka 5a

Poruszane zagadnienia:

jak stworzyć strategię, która działa (i nie zajmuje więcej niż 1 stronę); narzędziownik (m.in. SWOT, TOWS, macierz ANSOFF’a, mapowanie, segmentacja); wyznaczanie celów w życiu biznesowym i pomysły na ich realizację; zarządzanie czasem i samoorganizacja; networking i jego wartość. Prowadzący: Wojciech Kurzyk, Agata Etmanowicz

Zapisy: Na warsztaty obowiązują zapisy. Udział jest bezpłatny. Zależy nam na zapewnieniu maksymalnego komfortu pracy, w związku z tym liczba miejsc jest ograniczona. Głównym kryterium zakwalifikowania do projektu jest pomysł na biznes i umiejętność umotywowania chęci rozwoju. FORMULARZ ZAPISU

  1. DEVELOP.lab SPOT – czyli koncentracja na „widoczności” Program warsztatów SPOT w Lublinie będzie dostosowany do specyfiki branży muzycznej.

Kiedy: 24 listopada 2017, godz. 10:00-13:00 – Publiczność dla muzyków, muzycy dla publiczności 24 listopada 2017, godz. 14:00-17:00 – Kreatywne działania promocyjne 25 listopada 2017, godz. 10:00-17:00 – Budowanie marki osobistej 26 listopada 2017, godz. 10:00-14:00 – Budowanie marki w sieci: dlaczego dobrze żyć z Wujkiem? 26 listopada 2017, godz. 14:00-17:00 – Social media i serwisy streamingowe – praktyczne wykorzystanie w branży muzycznej Gdzie: Warsztaty Kultury w Lublinie, ul. Grodzka 5a

Poruszane zagadnienia:

budowanie marki; kreatywne działania promocyjne (tworzenie komunikatów, kampanie za 0 zł, strategie media relations); budowanie marki w sieci: dlaczego dobrze żyć z Wujkiem Google (narzędzia, komunikacja w sieci, „jak świecić” się w wyszukiwarce Google, pozycjonowanie i podstawy SEO); publiczność dla muzyków, muzycy dla publiczności – czyli audience development specjalnie dla branży muzycznej; najważniejsze serwisy społecznościowe i serwisy streamingowe z naciskiem na ich funkcjonalności (w tym płatne kampanie marketingowe), które można praktycznie wykorzystać w branży muzycznej; Prowadzący: Piotr Partyka (Pracownia Szumu), Mariola Borowska, Piotr Kurzyk, Agata Etmanowicz (Fundacja Impact), Marcin Świerczek

Zapisy: Na warsztaty obowiązują zapisy. Udział jest bezpłatny. Zależy nam na zapewnieniu maksymalnego komfortu pracy, w związku z tym liczba miejsc jest ograniczona. Można zapisać się na wybrany dzień, ale polecamy potraktowanie obu spotkań jako całości. Głównym kryterium zakwalifikowania do projektu jest pomysł na biznes i umiejętność umotywowania chęci rozwoju. FORMULARZ ZAPISU

CO MOŻNA ZYSKAĆ BIORĄC UDZIAŁ W DEVELOP.LAB?

Wiedzę, jakie wartości, którymi kierujesz się w życiu prywatnym można przełożyć na życie zawodowe; Świadomość konieczności stworzenia wizji i misji; Wiedzę na temat tego czym jest model biznesowy; Świadomość korzyści oraz obowiązków płynących z prowadzenia własnej działalności gospodarczej; Konkretne umiejętności w zakresie prezentacji siebie / swoich pomysłów / firmy; Wiedzę dotyczącą marki i tego jak się ją tworzy; Informacje na temat założeń strategicznych; Umiejętności budowania relacji z mediami; Wiedzę na temat tego jak kreuje się widoczność w sieci; Świadomość tego czym jest płynność finansowa i tego, jak tworzy się plany finansowe; Wiedzę i umiejętności na temat projektowania ze świadomością potrzeb i oczekiwań klientów/odbiorców. Poza Lublinem warsztaty z cyklu DEVELOP.lab odbywają się w Gdańsku i Łodzi. Organizator: Fundacja Impact Partnerzy: Instytut Kultury Miejskiej w Gdańsku, Fabryka Sztuki w Łodzi, Warsztaty Kultury w Lublinie Finansowanie: Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego

Więcej informacji można znaleźć na stronie: www.developlabprojekt.com

  • „Te przemysły, które mają źródło w indywidualnej kreatywności, umiejętnościach oraz talencie i które wykazują potencjał do tworzenia dobrobytu i miejsc pracy poprzez generowanie i wykorzystywanie własności intelektualnej”. Są to więc: reklama, handel antykami, architektura, rękodzieło, design, moda, film, gry komputerowe i wideo (programy służące rozrywce), muzyka, sztuki performatywne, działalność wydawnicza, oprogramowanie komputerowe, TV i radio.” Cyt. Za: Tomasz Kukołowicz, Dwa pomysły na przemysły kreatywne, referat na Regionalny Kongres Kultury w Łodzi, 27-29.10.2011, www.kongres-kultury.pl
zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ