koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Tłumacz w muzeumSPOTKANIA Z GWIAZDAMI: MAGDALENA KORDELAVATAR Nowe szaty królaSPOTKANIA Z GWIAZDAMI: FILIP ŁOBODZIŃSKITP Repertuar 11.2024CO JEST GRANE - październik 2024 - nr 364CO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Austriacki przedsiębiorca i projektant Walter Bohatsch na konferencji „Thinking in visual communication”

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 18 344 wyświetleń od 27 listopada 2014
  • 12 grudnia 2014, piątek
    » 11:50

Jak projektować złożone informacje, aby były łatwo zrozumiałe? Jaki wpływ ma użytkownik na designera? Te i inne pytania postawią sobie uczestnicy konferencji, pochodzący nie tyko z różnych zakątków Europy, ale reprezentujący bardzo odmienne dyscypliny: naukowcy, projektanci, przedsiębiorcy i artyści.

O wykładzie:

THINKING AND FEELING

It is obvious that the conceptual pair »design thinking« has become a widespread term across the world of visual communication and design. Since the term is used not just in an analytic scientific sense but also across the broader front of design practice where design and thinking form a questionable pair, Walter Bohatsch takes a closer look. As a designer himself, Bohatsch sees the process of designing as a conscious act of observation, analysis, and perception, in the process and methods of form-giving. For Bohatsch it is not the question if a design-product gained its form on scientific, constructive, or intuitive fundamentals. For the designer the point to understand is, why did a design turn out a specific way and not an other. Whatever the result might be, the degree of its success is derived from the direct connection of the content to the problemsolving itself – and that effective solutions need both – thinking and feeling.

Organizatorzy: EUNIC Warszawa, Narodowy Instytut Audiowizualny, Centrum Nauki Kopernik, Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych i Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach

zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ