koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
ARTYSTA BEZ GRANIC PAFAWAGWrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - LISTOPAD 2024 - nr 365
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Akademia e-Marketingu ClearSense w Warszawie

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 382 wyświetleń od 20 marca 2015

Warszawa » Łazienkowska 3 » NA MAPIE

  • 16 kwietnia 2015, czwartek
    » 9:00-15.30

Akademia e-Marketingu ClearSense oswaja małych i średnich przedsiębiorców z tajnikami reklamy online.

Agencja interaktywna ClearSense, Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™, po raz drugi organizuje cykl bezpłatnych konferencji adresowanych w szczególności do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W Warszawie konferencja odbędzie się już 16 kwietnia.

Celem Akademii ClearSense jest wspieranie rozwoju branży MŚP. W czasie jednodniowego szkolenia, jego uczestnicy uzyskają niezbędną wiedzę z zakresu e-marketingu, aktualnych trendów oraz zasad budowania strategii obecności w sieci. W ramach zajęć zostaną omówione dodatkowe ciekawe zagadnienia: zasady prowadzenia komunikacji w Internecie, e-mailing, e-PR oraz jak w pełni wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google™, z której wszyscy korzystamy. Uczestnicy dowiedzą się, które elementy e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.

W listopadzie zakończyła się jesienna edycja warsztatów, w której uczestniczyło niemal 500 przedsiębiorców z 6 największych miast Polski: Lublina, Rzeszowa, Poznania, Katowic, Krakowa i Wrocławia.

Akademia to doskonała okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu, a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych. W konferencjach, które odbędą się w kolejnych 6 miastach bezpłatnie udział weźmie ponad 400 słuchaczy - przedstawicieli wielu branż. Każdy uczestnik spotkania otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat Akademii ClearSense.

UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY.

Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych trenerów oraz specjalistów posiadających wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie w tematyce konferencji:

Łukasz Lewczuk - pasjonat SEO i SEM, praktyk i teoretyk dobrego, białego internetu, wieloletni freelancer, w e-temacie od 2007. Na co dzień Head of SEO w agencji interaktywnej Clearsense. SEO-wychowanek Cezz'yego.

Honorata Lemiesz-Przywara - Training & Business Development Manager z 9-cio letnią praktyką w sprzedaży, specjalizująca się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży.

Anna Pszczółkowska - Training & Business Development Partner ClearSense. Posiada 11-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, specjalizacja w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Monika Wołkowicz – Wyszomirska - Social Media Manager w ClearSense. Od 2011 r. praktyk strategii w mediach społecznościowych dla MŚP, szczególnie na Facebooku. W ClearSense zarządza działem zajmującym się tworzeniem i wdrażaniem strategii w mediach społecznościowych dla Klientów ClearSense.

Piotr Dębski - CMO w ClearSense. Praktyk z 15 letnim doświadczeniem w branży Internetowej. Odpowiedzialny za strategię, wdrażanie i nadzór nad realizacją planów marketingowych ClearSense.

Mariusz Dawidziuk - certyfikowany Trener Google AdWords. Od 2009 roku skutecznie zarządza budżetami reklamowymi, planuje i realizuje najbardziej efektywne kampanie dla strategicznych klientów ClearSense.

Marcin Durzyński - Dyrektor Sprzedaży ClearSense. Z branżą interaktywną związany praktycznie od początku jej obecności na polskim rynku reklamy. Manager i strateg z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem handlowym. Skutecznie projektuje i rozwija z sukcesem struktury i procesy sprzedaży. Z ClearSense związany od 2010 roku.

Szczegółowy plan wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Akademii: www.akademiaclearsense.pl.

Honorowym Patronem Akademii e-Marketingu jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska www.iab.org.pl

Agencja interaktywna ClearSense swoje działania kieruje do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, oferując efektywne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. W portfolio agencji znajduje się: projektowanie stron www, SEO, AdWords, Display, e-Mailing, Social Media, Content Marketing. Jako Autoryzowany Partner Google MSP Google AdWordsTM, prezentuje na organizowanych wewnętrznie Akademiach najbardziej efektywne metody promocji w wyszukiwarce Google. Google i Google AdWords są zastrzeżonymi znakami towarowymi Google Inc

autor:
zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ