koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
TpL repertuar marzec 2024CO JEST GRANE - MARZEC 2025 - nr 369BWA DYPLOMY ASPCantores_współczesnaPOKazujemy operęKLUB PERSPEKTYWY PAFAWAG
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Akademia e-Marketingu ClearSense w Warszawie

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 17 900 wyświetleń od 20 marca 2015

Warszawa » Łazienkowska 3 » NA MAPIE

  • 16 kwietnia 2015, czwartek
    » 9:00-15.30

Akademia e-Marketingu ClearSense oswaja małych i średnich przedsiębiorców z tajnikami reklamy online.

Agencja interaktywna ClearSense, Autoryzowany Partner MSP Google AdWords™, po raz drugi organizuje cykl bezpłatnych konferencji adresowanych w szczególności do właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw. W Warszawie konferencja odbędzie się już 16 kwietnia.

Celem Akademii ClearSense jest wspieranie rozwoju branży MŚP. W czasie jednodniowego szkolenia, jego uczestnicy uzyskają niezbędną wiedzę z zakresu e-marketingu, aktualnych trendów oraz zasad budowania strategii obecności w sieci. W ramach zajęć zostaną omówione dodatkowe ciekawe zagadnienia: zasady prowadzenia komunikacji w Internecie, e-mailing, e-PR oraz jak w pełni wykorzystać potencjał wyszukiwarki Google™, z której wszyscy korzystamy. Uczestnicy dowiedzą się, które elementy e-marketingu pasują najlepiej do profilu prowadzonej przez nich firmy, jak skutecznie prowadzić działania promocyjne w Internecie i dlaczego warto mierzyć ich efekty.

W listopadzie zakończyła się jesienna edycja warsztatów, w której uczestniczyło niemal 500 przedsiębiorców z 6 największych miast Polski: Lublina, Rzeszowa, Poznania, Katowic, Krakowa i Wrocławia.

Akademia to doskonała okazja do wymiany doświadczeń z zakresu e-marketingu, a także możliwość nawiązania nowych relacji biznesowych. W konferencjach, które odbędą się w kolejnych 6 miastach bezpłatnie udział weźmie ponad 400 słuchaczy - przedstawicieli wielu branż. Każdy uczestnik spotkania otrzyma materiały szkoleniowe oraz certyfikat Akademii ClearSense.

UDZIAŁ W KONFERENCJI JEST BEZPŁATNY.

Szkolenia będą prowadzone przez doświadczonych trenerów oraz specjalistów posiadających wiedzę, umiejętności praktyczne i bogate doświadczenie w tematyce konferencji:

Łukasz Lewczuk - pasjonat SEO i SEM, praktyk i teoretyk dobrego, białego internetu, wieloletni freelancer, w e-temacie od 2007. Na co dzień Head of SEO w agencji interaktywnej Clearsense. SEO-wychowanek Cezz'yego.

Honorata Lemiesz-Przywara - Training & Business Development Manager z 9-cio letnią praktyką w sprzedaży, specjalizująca się w projektach dotyczących tworzenia, rozwoju i podnoszenia efektywności pracy działów sprzedaży.

Anna Pszczółkowska - Training & Business Development Partner ClearSense. Posiada 11-letnie doświadczenie w strukturach sprzedaży, specjalizacja w zakresie rozwoju kompetencji handlowych i menedżerskich oraz optymalizacji procesów biznesowych.

Monika Wołkowicz – Wyszomirska - Social Media Manager w ClearSense. Od 2011 r. praktyk strategii w mediach społecznościowych dla MŚP, szczególnie na Facebooku. W ClearSense zarządza działem zajmującym się tworzeniem i wdrażaniem strategii w mediach społecznościowych dla Klientów ClearSense.

Piotr Dębski - CMO w ClearSense. Praktyk z 15 letnim doświadczeniem w branży Internetowej. Odpowiedzialny za strategię, wdrażanie i nadzór nad realizacją planów marketingowych ClearSense.

Mariusz Dawidziuk - certyfikowany Trener Google AdWords. Od 2009 roku skutecznie zarządza budżetami reklamowymi, planuje i realizuje najbardziej efektywne kampanie dla strategicznych klientów ClearSense.

Marcin Durzyński - Dyrektor Sprzedaży ClearSense. Z branżą interaktywną związany praktycznie od początku jej obecności na polskim rynku reklamy. Manager i strateg z wieloletnim, praktycznym doświadczeniem handlowym. Skutecznie projektuje i rozwija z sukcesem struktury i procesy sprzedaży. Z ClearSense związany od 2010 roku.

Szczegółowy plan wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy dostępne są na stronie Akademii: www.akademiaclearsense.pl.

Honorowym Patronem Akademii e-Marketingu jest Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska www.iab.org.pl

Agencja interaktywna ClearSense swoje działania kieruje do sektora małych i średnich przedsiębiorstw, oferując efektywne rozwiązania z zakresu marketingu internetowego. W portfolio agencji znajduje się: projektowanie stron www, SEO, AdWords, Display, e-Mailing, Social Media, Content Marketing. Jako Autoryzowany Partner Google MSP Google AdWordsTM, prezentuje na organizowanych wewnętrznie Akademiach najbardziej efektywne metody promocji w wyszukiwarce Google. Google i Google AdWords są zastrzeżonymi znakami towarowymi Google Inc

autor:
zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ