koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  4 lata temu

Piotr Bruch. ŻER. Żałosna egzystencja robaka

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 16 604 wyświetleń od 24 października 2020
  • 8 listopada 2020, niedziela
    » 18:00
  • 7 listopada 2020, sobota
    » 19:00
  • 6 listopada 2020, piątek
    » 20:00
  • 4 listopada 2020, środa
    » 18:00
  • 3 listopada 2020, wtorek
    » 18:00
  • 31 października 2020, sobota
    » 19:00
  • 30 października 2020, piątek
    » 20:00
  • 28 października 2020, środa
    » 18:00
  • 27 października 2020, wtorek
    » 18:00
  • 25 października 2020, niedziela
    » 18:00
  • 24 października 2020, sobota
    » 19:00

Jakie brzmienie ma proces rozkładu? Czy można usłyszeć gnicie? Czy pasożytujący grzyb może całkowicie przejąć kontrolę nad ofiarą, jednocześnie jej nie zabijając? Piotr Bruch przedstawia świat, w którym to, co dotychczas było mikro, teraz jest makro, a perwersja łączy się z zepsuciem. Wizualno-dźwiękowa instalacja artysty zawłaszcza przestrzeń Project Roomu w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski niczym pasożyt żerujący na swoim żywicielu.

Project Room to miejsce prezentacji prac młodych polskich artystów. Wszystkie wystawy przygotowywane są specjalnie dla tej przestrzeni i mają charakter premierowy. W tym sezonie zaprezentowane zostały już wystawy Kornelii Dzikowskiej, Jana Baszaka oraz Adeliny Cimochowicz, a do końca cyklu będzie można zobaczyć jeszcze prace Sebastiana Sebulca i Marka Wodzisławskiego.

Piotr Bruch (ur. 1993) ukończył Akademię Sztuki w Szczecinie jako magister ze specjalnością film eksperymentalny na Wydziale Malarstwa i Nowych Mediów w 2019 roku. W swojej twórczości używa dźwięku i obrazu ruchomego. Produkuje filmy animowane w tradycyjnych technikach rysunkowych. Wykorzystując doświadczenia animatora, tworzy też obiekty i instalacje audio, a także muzykę eksperymentalną. Od 2019 jest asystentem dr. Adama Witkowskiego w Pracowni Dźwięku i Obrazu w Zakładzie Filmu Eksperymentalnego macierzystej uczelni.

zmodyfikowano  4 lata temu
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ