koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  rok temu  »  

Battle(4).aspgdansk w Warszawie | nabór

Gdańsk »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 1 315 wyświetleń od 2 lutego 2024

Gdańsk » Targ Węglowy 6 » NA MAPIE

  • od: 22 stycznia 2024, poniedziałek
    do: 6 marca 2024, środa

🔴Formularz zgłoszeniowy: https://forms.gle/BLnzxdKTdQGak2fBA

📌Battle(4).aspgdansk w Warszawie, czyli czwarta edycja pierwszej w Polsce bitwy ilustratorek_ów cyfrowych

Nagrody o łącznej puli 3000 zł - sponsorem jest firma Wacom wymagane ukończone 18 lat i wysłanie portfolio w formularzu nabór trwa do 06.03.2024 👈

Gdańsk Battle(4).asp odbędzie się 15.03.2024 o 18:00 w Warmucie przy ul. Marszałkowska 45/49, 00-648 Warszawa wydarzenie odbywa się na żywo

📌Opis wydarzenia

Battle(4).aspgdansk w Warszawie to turniej, który ma na celu skonfrontowanie ze sobą widowiskowy sposób osób tworzących w cyfrze. Jest to wydarzenie, w którym ilustratorzyrki będą toczyć pojedynki walcząc o nagrody oraz zajęcie pierwszego miejsca na podium. Samo wydarzenie przyjmuje formę imprezy, gdzie obserwowanie pojedynków artystówstek w połączeniu z muzyką graną przez Djów staje się spektakularnym doświadczeniem dla zebranej publiczności. Battle(4).aspgdansk w Warszawie to forma pojedynku toczonego za pośrednictwem mediów cyfrowych (np.tablet/laptop). Rezultat prac powstających na żywo wyświetlany będzie w czasie rzeczywistym na dużych ekranach przed obserwatorami pojedynku. Wstępne eliminacje odbędą się za pośrednictwem internetowego formularza, gdzie uczestnicy_czki przesyłać będą swoje prace-portfolio do weryfikacji, z której trzyosobowe Jury wyłoni 2-8 osób, które będą się pojedynkować na żywo w Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

📌Przebieg pojedynku

Pojedynek rozpoczyna się od ogłoszenia przez Jury hasła dla pary, która będzie toczyć bitwę. Każdya z uczestnikówczek w danej parze ma za zadanie przygotować indywidualnie ilustrację w określonym czasie. Hasła będą miały formę krótkiego zdania bądź związku frazeologicznego np.: „Czarny ciągnik” lub „Jajko z niespodzianką”. Praca ma powstać „od zera” podczas pojedynku, a zgromadzona publiczność może obserwować proces jej powstawania na oddzielnym ekranie. Zabronione będzie korzystanie ze zdjęć lub gotowych komponentów (chyba, że powstały w czasie pojedynku). W turnieju udział weźmie 8 osób. Każdy z pojedynków trwać będzie 20 minut. Pierwsza tura obejmie 4 pojedynki, z której do półfinału przejdzie 4 osoby, potem dwa pojedynki po 20 minut, które wyłonią finalistów, a następnie zwycięzcę.

📌Ocenianie prac

W tej edycji w jury zasiadają (nazwy z instagrama): @phezone_ - Warszawski artysta, graffiti writer i tatuator. Od końca lat 90. reprezentuje stołeczną grupę HTP. Jego twórczość wywodzi się z mocnego nawiązania do graffiti, co widać w jego pracach. Jego ilustracje są zgrabnym komentarzem na temat otaczającego nas świata.

@bananowafontanna - Absolwentka Wydziału Malarstwa Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Artystka interdyscyplinarna zajmująca się sztuką wizualną, której zasadniczym medium jest malarstwo. Tworzy przede wszystkim wielkoformatowe obrazy i rzeźby/obiekty przestrzenne, a ich dominującą cechą jest kolor i mocne powiązania z popkulturą.

@tymontymanski - polski muzyk (m.in. zespoły Kury i Miłość), multiinstrumentalista oraz gość show telewizyjnych i internetowych np. Kuba Wojewódzki lub Roast Piotra Kędzierskiego (III urodziny Stand-up Polska). Jego perspektywa, wolna od zmanierowania ilustrowaniem, wniesie świeże spojrzenie - urozmaici komentarz jury.

Ocenianie przez trzyosobowe Jury odbywać się będzie w formie tajnej. Wynik przekazywany będzie prowadzącemu, który przedstawi tę informację zebranej publiczności. Ocenie będzie podlegać gotowa ilustracja z uwzględnieniem procesu w jakim powstała.

📌Inspiracje

Czerpiąc inspirację z bitew toczonych w subkulturze hiphop (freestyle, beatbox, graffiti, breakdance) chcielibyśmy przenieść to doświadczenie na grunt szeroko pojętej ilustracji cyfrowej. Pierwowzorem naszego pomysłu jest amerykański projekt Secret Walls, który swoje turnieje organizuje często w bardzo atrakcyjnych miejscach (m.in. popularne kluby, hale widowiskowe, siedziby wielkich firm).

autor:
zmodyfikowano  rok temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ