koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Perform[ing] POLAND - Przegląd sztuki performansuCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku Gala
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

8. OFFO w "Ciasnej"

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 12 886 wyświetleń od 18 października 2019
  • od: 25 października 2019, piątek
    do: 2 grudnia 2019, poniedziałek
  • 25 października 2019, piątek
    » 15:00

Piotr Piro-Bar „Życie jako seria wspomnień: Hiszpania”

Piotr PIRO Bar – Brzezia Łąka

Zamieszkał w Brzeziej Łące, żyje i tworzy w czasie rzeczywistym. Wystawy to obecnie tylko OFFO, więcej twórczości zna szuflada i sterty opakowań po filmach. Ostatnio bardziej dokumentalista uciekającego czasu, towarzyszącemu przemijaniu. Obscura to świadek wydarzeń i swego rodzaju pamięć podręczna, która przechowuje ten czas – ten. Cykl „życie jako seria wspomnień: Hiszpania” to podróż po klatkach zamarzniętych wydarzeń, które przeminęły, ale i żyją własnym życiem tu i teraz. Pozostawiam was z tym czasem przeszłym w teraźniejszości i zapraszam do przyszłości. Piotr PIRO Bar

Adriana Nowicka „Gra(vita)cja”

Adriana Nowicka – Gdynia

udział w wystawie Pinhole PORTO Photography 2019 / Mira Forum Gallery udział w OFFO 2015 udział w akcji fotograficznej „Pokaż muzykę” zorganizowanej w związku z Miesiącem Fotografii w Krakowie w 2015 roku, publikacja zdjęć udział w projekcie „Gdańszczanie na szklanej płycie” – portrety wykonywane w technice mokrego kolodionu, cykl zatytułowany „Profile”, wystawa prac w Instytucie Kultury Miejskiej w Gdańsku w 2013 roku zorganizowanie i przeprowadzenie serii warsztatów z fotografii otworkowej w ramach współpracy z Fundacją Antykwariat Fotograficzny w latach 2013–2019

zainteresowania: fotografia analogowa czarno–biała, techniki historyczne i natychmiastowe

MagdalenaWanat „Piramidy”

Magdalena Wanat – Zakopane

Magdalena Wanat (ur. 1990) Absolwentka Liceum Plastycznego im. Antoniego Kenara w Zakopanem. Ukończyła Grafikę na Wydziale Sztuki Uniwersytetu Pedagogicznego im. KEN w Krakowie. Obroniła dyplom magisterski w pracowni grafiki ilustracyjnej pod kierunkiem dr Małgorzaty Malwiny Niespodziewanej (2015) oraz aneks do dyplomu z Fotografii pod opieką dr Beaty Długosz.

Magdalena Wanat łączy wyzwania artystyczne z projektowaniem graficznym i pracą pedagogiczną w Zespole Szkół Plastycznych im. Antoniego Kenara w Zakopanem. W kręgu jej zainteresowań pozostają działania intermedialne związane z grafiką warsztatową i projektową, ilustracją oraz rysunkiem i fotografią. W swojej twórczości chętnie eksploruje wielowymiarowe możliwości fotografii błędu i camery obscury.

Wielokrotnie uczestniczyła w Ogólnopolskim Festiwalu Fotografii Otworkowej w Jastrzębiu-Zdroju. Związana jest również od samego początku z Festiwalem Fotografii w Technikach Dawnych i Alternatywnych w Zabrzu. Od 2019 roku działa także w Projekcie Klaser, tworzonym przez artystów fotografii natychmiastowej.

Prace Magdaleny Wanat były prezentowane na wystawach indywidualnych (Gliwice 2017, Katowice 2017) oraz na kilkudziesięciu wystawach grupowych i zbiorowych, m.in.: The Haugesund International Festival of Artistic Relief Printing, Haugesund Billedgalleri, Norwegia 2019, Sztuka Teraz, Muzeum Narodowe w Krakowie (2019), Desa Unicum w Warszawie (2019), Międzynarodowe Triennale Grafiki w Krakowie – Bunkier Sztuki (2018), Salon Ilustratorów w Poznaniu (2018), Polish Pinhole Week, Pavlovka Art Gallery w Kijowie (2018), Książka dobrze zaprojektowana. Zacznijmy od dzieci, Rondo Sztuki w Katowicach (2016), Metafory, Muzeum Historii Fotografii, Kraków (2014). Znajdują się również w prywatnych kolekcjach w Polsce i za granicą.

„Piramidy” Cykl fotografii o wymiarach 30x30. Instalacja fotograficzna z poskładanych ostrosłupów, podwieszona na żyłkach. Plansza 100x70 cm prezentująca kilkadziesiąt kadrów.

Daniela Schmidt Castro „Ajuda me a mirar”, „Help me see”

Daniela Schmidt Castro – Rio de Janeiro, Brazylia

Brazilian, from the west center, 1990. Since the age of 12, she uses photography to relate to the world. A photographer's granddaughter, she always followed from the first steps, the contact and the making of analog photography. In Goiania, her native city, at the age of 21, he completed a Technological Photography and Cinema course and has since worked in the area of event photography. But her passion is to do with her hands, the craftsmanship. It was when she lived in Paraty RJ that she had more contact with the dark camera / pinhole / revelation / engraving / silkscreen / alternative techniques like gum bichromate and cyanotype in the studio of Patrick Allien where she worked and lived many adventures with her master. He currently lives in Rio de Janeiro and studies plastic arts at the Federal University of Rio de Janeiro – UFRJ –

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ