koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2024 -nr 359TpL repertuar
zmodyfikowano  11 lat temu  »  

Techno Matters Vol.3

Poznań »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 10 729 wyświetleń od 9 października 2012

Poznań » Garbary 62 (wejście od ul.Mostowej) » NA MAPIE

  • 12 października 2012, piątek
    » 21:00

Techno Matters Vol.3 feat Lcaise & Pysh

To już trzecia odsłona cyklicznej imprezy Techno Matters, ktorej gospodarzem jest poznański kolektyw Blair Bitch Project.

Tym razem zapraszamy was na podroż po najodleglejszych zakątkach ciemnej strony mocy: od głębokich deepow, poprzez tech house, minorowe, minimalowe brzmienia na soczystym techno kończąc. Jeśli kochacie muzykę elektroniczną, nie straszne są wam otarcia, otwarte złamania i inne kontuzje nabyte po całonocnym baunsie na parkiecie, nie może Was tego dnia zabraknąć!

Startujemy o 21:00 w najle

pszym poznańskim klubie 'Cafe Mięsna'!

Jak przystało na część trzecią - line up musi być przepener

DJ- sety - Main stage (poziom+1):

PYSH - fructi.org / Warszawa

LCAISE - Tanztone Records / Berlin

MAQ - Berlin

WET SYNTHEX - System Recordings (US), Low Pressings (UK) Escada Music (GR), Code 2 Records (DE) czy Minimo Records (URU) / Poznań

VENTI OTTO - Poznań

LIVE ACT - tech stage (poziom -1)

NICK NADE - Berlin

SK aka OLLIE aka SOPHIE BLAIR;) - Blair Bitch Project / Poznań

DOOMER & SHILEETH - Suwałki / Poznań

HOT & SEXY stage

RE:MASTER - Poznań

MIKEY ONE - Blair Bitch Project / Poznań

URSZULA SKURAT - Poznań

FRESH ANT - Poznań

Vj NyN - Blair Bitch Project / Poznań - światło, lasery i inne piekielne moce

Pysh

Pysh zaczynał w 2004 roku od scratch'u i technik turntablistycznych, co dało mu pewność w kontroli nad płytą winylową. W poźniejszym okresie zainteresowała go muzyka House, ktorą operuje do dziś pod rożnymi postaciami - Tech/Deep/Progressive. Swoje sety stara się urozmaicać ciekawymi rozwiązaniami brzmieniowymi. Dlatego też wspołpracuje z innymi muzykami. Występy w klubach dają mu potężnego kopa adrenaliny.

Od roku 2007 przez ponad rok aktywnie działał w agencji artystycznej New Artists Promotion. Był wspołorganizatorem cyklu imprez "I SEE YOU", a także"Gronofonii", "Lobotomii" i wielu innych.

W 2009 roku rozpoczął produkcję własnych brzmień, co zupełnie zmieniło jego spojrzenie na muzykę. Pierwszą EP'kę wydał już po kilku miesiącach pracy.

Godziny spędzone nad nowymi projektami, porady od przyjacioł oraz chęć bycia lepszym producentem to z pewnością przepis na sukces. Przekonał się o tym w czerwcu 2010 roku, kiedy to został zwycięzcą konkursu organizowanego przez znany niemiecki duet Booka Shade. Jego remix utworu „Regenerate" został uznany za najlepszy.

Swoją muzykę wydaje przede wszystkim w zagranicznych labelach, lecz nigdy nie zapomina o niezwykle utalentowanych polskich artystach.

Pysh nie spoczywa na laurach. Cały czas pracuje nad nowymi produkcjami, zdobywa kontakty, szuka świeżych inspiracjj. Rok 2011 może być dla niego bardzo interesujący, lecz jak na razie nie chce zapeszać. Czeka co przyniesie czas...

Obecnie wspołpracuje z Fructi.ORG

WET SYNTHEX

  • czyli Maciej Mokrzycki, magiczny rocznik 81. Muzyką elektroniczną zajmuje się od 2000 roku, początkowo w projektach techno, ambient, zafascynowany The Prodigy, Kraftwerk czy Westbam'em. Wspołtworca kilku projektow m.in. trip-hopowy "MY SACRUM" czy duet "SOUND SEQUENCE". Wet Synthex łączy elektroniczne dźwięki w melodyjny house, nierzadko jednak odnajduje się w bardziej tech-house`owych produkcjach, szukając inspiracji od najlepszych tj. Sebastien Leger, Alex Santos, Tensnake czy Pleasurekraft.

W 2007 roku Maciej nawiązuje wspołpracę z Piotrem Judkiem i pod znakiem wspolnego kolektywu „Sound Sequence" powstaje utwor „Dance Wild", odnosząc sukces w konkursie Coke Live Fresh Noise, zdobywając udział w warsztatach muzycznych. Konkurs organizowany przez Coke.pl pozwolił Maciejowi na udział w profesjonalnych wykładach z udziałem m.in. Smolika, OSTR`a, oraz duetu dj-skiego Boogie Mafia, gdzie zgłębiał tajniki muzycznej infrastruktury, zarowno w zakresie postprodukcji jak i promocji własnej tworczości. W 2009 roku zostaje zwycięzcą konkursu na remix utworu COSMOLOGICAL zespołu KAMP! organizowanego przez poznańską Fundację Rozwoju Talentow i zdobywa głowną nagrodę.

Od 2009 roku cyklicznie wydaje swoje utwory w zagranicznych wytworniach takich jak: Pierogi Records (PL), System Recordings (US), Low Pressings (UK) Escada Music (GR), Code 2 Records (DE) czy Minimo Records (URU) zdobywając coraz większą rzeszę fanow na całym świecie.

Od 2010 roku Wet Synthex zaczyna grać Live-Acty wraz z perkusistą MARIO (Mariusz Koszel). Jest to niespotykane połączenie seta DJ-skiego złożonego tylko z własnych, najnowszych produkcji SYNTHEXA wraz z genialnym akompaniamentem perkusji akustycznej. Mariusz Koszel to jeden z najlepszych poznańskich perkusistow młodego pokolenia. Techniczne dźwięki i akustyczny bit to prawdziwa miazga!!! i ciekawe muzyczne doświadczenie.

Wspolnie z perkusistą MARIO miał okazję grać między innymi w poznańskim klubie SQ, 8 Bitow, Reset. Wet Synthex jest w chwili obecnej rezydentem cyklu imprez pod hasłem „Wet Saturdays" w poznańskim klubie POP-ART.

LCAISE:

Za deckami od 2002 roku. W jego setach można usłyszeć wszystko co najlepsze z muzyki elektronicznej. Był rezydentem klubu Sansibar w Poznaniu, a także zagrał w najlepszych polskich klubach takich jak SQ, Sfinks, Eskulap i M25 w Warszawie. Suportował wielu artystow takich jak Mihai Popoviciu z Gigolo Records, Electrixx z Karateklub, Marco Lenzi lub Mathias Menck z Groovejet Records. W 2008 roku wydał swoj pierwszy minialbum minimal-electro. Jest właścicielem wytworni Tanztone Records, w ktorej prezentuje świeże spojrzenie na deep-house, minimal-house i tech-house.

Nick Nade

He was hijacked from poland to berlin in 1984 when he was not speak any polish or german word...

Mama wychowywała obu synow sama, w domu się nie przelewało, dlatego zaczął chodzić na imprezy dopiero w wieku 17 lat, kiedy zarobił swoje pierwsze monety.

Od tego czasu jego priorytety w życiu muzycznym ukształtowały się w kierunku techno i wiedział już, że sam potrafiłby coś do muzyki wnieść. W 2001 r. kupił sobie laptopa oraz drugą kartę dźwiękową i podłączył ją w programie Atomix Mp3. Na początku w Berlinie był wyśmiewany za granie z laptopa, więc przerzucił się na winyle. Zakochał się w nich z wzajemnością i ten związek trwa nieprzerwanie do dzisiaj. Żeby kupić pierwsze gramofony i płyty, w 2003 r. sprzedał swoją nokię i dołożył 150 Euro. Nigdy nie żałował tej decyzji.

Ma w dorobku rownież własne produkcje muzyczne, ktore powstały na Fruty Loopie, a od 2010 r. "rodziły się" na Electribie EMX. Jak na perfekcjonistę przystało, więcej ma nieskończonych kawałkow niż tych dopiętych na ostatni guzik.

W 2008 r wrocił do polski i zaczął pojawiać się w poznanskich klubach.

Jara go graniw z plyt winylowych, pokazywanie skillow i zabawianie ludzi na parkecie. Nienawista guzika Sync i do dziś nie zapomina czwartkowej imprezy na Audiopolu 2012, kiedy zagrał chyba swoj nalepszy set w życiu.

[http://soundcloud.com/nicknade](http://www.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2F soundcloud.com%2Fnicknade&h=qAQEGFiHR&s=1)

Maq

Michal (Maq) has dealed with the music for years.

He lives on it and devotes most of time and attantion to it.

In the beginning his music interests oscillated around classic, pop and electronic music.

Interest on the last one increased when he was helping his father at work arranging sound systems for various parties.

Being for the first time at club at the age of 11 his fascination for decks, vinyls and everything related to djing was born.

After saving funds for equipment for several years he finally bought his own console on which he was practicing with great enthusiasm untill he finally achieved the first fruit of his hard work.

It was opportunity of performing at not longer existing Ego club in Katowice.

There, thanks to help of KO.booking agency he could evolve his technical skills almost from the beginning of the club existence till the very end of it. Thanks to reached experience soon he achieved the next success.

It was opportunity of performing at Before Party Soundtropolis 2005- the party organized by Mayday Poland Team.

The year 2006 was the year full of challenges and new experiences.

"It's time for change"-he thought, when during viewing internet vinylshop he wasn't able to find records that would impress him a lot.

After last party from the cycle called "Ratujmy Anioly" (01.04.2006) he left pumping techno and hard techno for undefined time.

After one year he was invited to "Soudtropolis" (2007) event where, this time he performed in ward of Ogrodzieniec castle, and for the first edition of Nature One in Poland.

Thanks to frequent visits in foreign clubs in Berlin he began to be interested in new sounds more and more, the sounds which soon joined his brush of styles presented during his sets, which are: Birmingham, Detroit and Industrial Techno, as well as widely comprehended experimental sounds. One year later after sending his promo mix to the Tresor Crew, he is invited to "Tresor New Faces" party and after that he becomes his first booking on Mayday Poland.

Few years later he complets his first studio and currently he works hard on his productions and his future label "Eventide City".

Stanisław Kryszewski aka OLLie

Urodził się w Poznaniu, 4 dni po wprowadzeniu stanu wojennego w Polsce 1981 roku, gdzie mieszka do dziś.

Jego przygoda z muzyką elektroniczną zaczęła się dość przypadkowo, w 2001 roku

w awangardowym jak na tamte czasy klubie Zez, gdzie stojąc za deckami poprowadził

jedną z housowo - tribalowych imprez. Był to rownież ten sam okres, kiedy pierwsze

didzejskie oprogramowania pojawiły się na rynku, ktore opanował na tyle, by moc je

modyfikować i dostosowywać do swoich potrzeb, po to by osiągać coraz to wyższy poziom na wszystkich eventach, na ktorych gościł.

10 lat po debiucie, wraz z dj Mikey One, założył Blair Bitch Project. Kolektyw, w ktorym jest odpowiedzialny za organizacje imprez, produkcje, live acty.

Od początku 2012 roku są gospodarzami cyklicznej imprezy Techno Matters, gdzie zapraszają młodych, dobrze zapowiadających się dj-i i producentow, jak i starych wyjadaczy Polskiej sceny Techno Minimal i Tech house.

W wolnym czasie, wciąż trenuje w domu, gdzie pracuje z efektorami, mikserami, samplerami, komponuje i produkuje dźwięki, do maksimum wykorzystuje możliwości Abletona, ktorego wdraża we wszystkie imprezy na ktorych gości, tworząc muzykę na żywo w charakterystycznym dla siebie klimacie. Trudno jednoznacznie określić gatunek muzyczny w jakim się porusza, gdyż balansuje on między mrocznymi minimalowymi pętlami, głębokim basem, mocnym uderzeniem techno, przeciągającymi się eklektycznymi bridge-ami, by na końcu związac to wszystko rytmicznym breakowym beatem.

Venti Otto

Pasja, energia, entuzjazm i konkretne techniczne brzmienia w połączeniu tworzą najlepszą krotką charakterystykę Venti Otto czyli mnie (dorzucić do tego można jeszcze „oryginalne" wyrazy twarzy prosto zza DJ'ki ;p).

Podczas swojej krotkiej przygody z DJ deckami, ktora rozpoczęła się w2008 roku, udało mi się już zagrać podczas kilku prestiżowych pozycji na rynku eventow w Polsce (Godskitchen, support Tiesto czy rezydentura festiwalu GlobalGathering) - co było niewątpliwie niesamowitym przeżyciem!

Ponadto od czasu do czasu organizuję razem z Christopherem Gruning imprezy Audio Contrast w poznańskim klubie I.Q., ktore nigdy nie kończą się zanim poranne słońce nie ukaże się na niebie. Zawsze w opcji VIP party:P

Mikey One

Dj, gitarzysta, wokalista, trochę człowiek orkiestra. Swoją przygodę z muzyką zaczął już w podstawowce, kiedy to zapisał się do szkoły muzycznej do klasy gitary. No i potem to już z gorki - pierwszy elektryk, pierwsza kapela, pierwsze riffy, własne kompozycje, koncerty, pierwsze jabole na ławce w parku. Grunge, hard rock, metal, punk to klimaty, ktore ukształtowały jego poglądy, nie tylko muzyczne, ale i ideologiczne na długie lata. W 2005 roku po raz pierwszy usłyszał drum and bass'y. Ta masa energii, gruby bass i soczysty beat zmieniły jego świat i sprawiły, że po tylu latach grania ciężkich rockowych brzmień zainteresował się muzyką elektroniczną. Zaczął eksperymentować z drumami, dubstepami i rożnego rodzaju bangerami, do momentu, w ktorym poznał najpiękniejszy gatunek muzyki elektronicznej jakim jest techno. Minimalowe pętle, głęboki, wyraźny bas, beat 128 BPM, to muzyka, ktorą jak gra, to odpływa i nie liczy się dla niego nic więcej - ONLY TECHNO MATTERS.

Urszula Skurat

Zamiłowanie do muzyki przejawiała od dziecka. Niesiona dziecięcym entuzjazmem rozpoczęła naukę w Szkole Muzycznej, ktorą do dziś wspomina jako traumę. Granie pasaży i gam nie było spełnieniem marzeń temperamentnej dziewczynki. Dlatego z ulgą zakończyła ten etap w swoim życiu i rozpoczęła muzyczne poszukiwania na własną rękę. Gdy pierwszy raz usłyszała w pewnym akademiku, pewien set Karri O, wypowiedziała pewne pamiętne zdanie: "Tego się nie da słuchać. Wychodzę..." Wyszła, lecz nie na długo. Otwartość i ciekawość muzyczna nie pozwoliła przejść jej obojętnie obok usłyszanych dźwiękow. Coraz częściej i coraz chętniej sięgała do muzyki elektronicznej. Po pewnym czasie samo słuchanie przestało ją satysfakcjonować. Zaczęła nagrywać swoje pierwsze sety. Najpierw dla siebie, a z czasem dla przyjacioł i znajomych.

Multiinstrumentalistka - klawisze, bas, wokal

W 2012 została wypatrzona przez producenta z kolektywu Blair Bitch Project, ktory oczarowany jej talentem, od razu zaproponował jej udział w swojej cyklicznej imprezie, ktora stała się preludium do dalszej wspołpracy i przejścia o poziom wyżej w producenckiej karierze artystki. Na efekty wspomnianej wspołpracy nie będziecie musieli długo czekać…

bilety:

10 zł

autor:
zmodyfikowano  11 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ