koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
Wrocławianka roku GalaCO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365
zmodyfikowano  5 lat temu  »  

BLENDER - ARCHITEKTURA I STYLIZACJA WNĘTRZ

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 995 wyświetleń od 19 lutego 2020
  • od: 11 marca 2020, środa
    do: 25 marca 2020, środa

Celem warsztatów jest zdobycie pełnej wiedzy o potencjale i sposobach pracy w programie Blender, który jest bezpłatnym i open source programem do kreacji 3D. Zapewnia on w pełni narzędzia do modelowania, animowania, symulacji, renderowania, kompozytowania i animowania, a nawet do edycji video i tworzenia interaktywnych gier. Uczestnik tego bloku tematycznego uzyska wiedzę potrzebną do rozpoczęcia profesjonalnej pracy w Blenderze w aspekcie modelowanie architektury i projektowania wnętrz oraz mebli.

Szkolenie przeznaczone jest dla osób rozpoczynających swoją przygodę z modelowaniem 3D i chcących pogłębić swoją wiedzę w kierunku architektury i designu. Uczymy praktycznego wykorzystania poszczególnych funkcji programu, aby sprawnie tworzyć modele architektoniczne i szeroko pojęty wystrój wnętrza. Szkolenie przekazuje wiedzę w sposób bardzo uporządkowany. Uczymy zawsze na najnowszej wersji. Oprogramowanie jest całkowicie bezpłatne, co zwiększa jego atrakcyjność.

Terminy zajęć:

środy: 11.03, 18.03, 25.03.

godz. 18:00-21:00

BLOK EKSPRESOWY – 9 godzin szkolenia!

*Zapis obowiązuje na cały cykl! Nie ma możliwości rezygnacji w trakcie jego realizacji.

Wymagania wobec uczestników:

Znajomość obsługi komputera, otwartość na naukę. Mile widziane podstawy grafiki.

Treści szkolenia:

  1. Modelowanie budynku

  2. Modelowanie pokoju, kuchni, łazienki

  3. Modelowanie mebli, tapicerki, draperii

  4. Teksturowanie obiektów

  5. Oświetlenie

zmodyfikowano  5 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ