koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

INFORMACJA:

dla zakresu jest nie ma danych
dlatego przekierowano do zakresu BYŁO
OK

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  7 lat temu  »  

Świadomość Cienia — Joanna Woś

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 19 276 wyświetleń od 19 czerwca 2018

[PL - English at the bottom of the text] Tytuł wystawy: "Świadomość Cienia" Artystka: Joanna Woś Kurator: Kamil Pierwszy 22.06.2018, 18.00-00.00 |wstęp co łaska| Galeria LAW, Warszawa, ul. Pytlasińskiego 20/16

https://www.facebook.com/events/1343553312413312/?active_tab=about

Malarstwo Joanny Woś jest zwrotem ku emocjom. Figura człowieka w serii “Świadomość Cienia” to postać zdominowana przez systemowość rzeczywistości, hegemonię kultury oraz władzę i przemoc instytucji, organizujących normy nieprzystające do potrzeb jednostek. W tych ramach aktorzy przedstawionych scen kierowani są seksualnym popędem, stanowiącym równocześnie siłę życia, jak i źródło frustracji oraz destrukcji. W obrazach Woś, człowiek ukazany jest jako niewolnik cudzych przekonań i ofiara populizmów, skrajnie administrowanego społeczeństwa stawiającego na heteronormatywność oraz systematyczną konsumpcję. Co za tym idzie, ciało człowieka staje się narzędziem systemu, a jego osobowość jest wyparta na rzecz ciągłego polepszania statusy, tego co na zewnątrz nas. To co po nim pozostaje, to ciemny powidok.

[EN] Exhibition title: "Shadow Consciousness" Artist: Joanna Woś Curator: Kamil I 22.06.2018, 18.00-00.00 | free entry | Galeria LAW, Warsaw, 20/16 Pytlasińskiego Street

https://www.facebook.com/events/1343553312413312/?active_tab=about

Joanna Woś's painting is the emotional turn. The human figure in the "Shadow Consciousness" series is a figure dominated by the systemic nature of reality, the hegemony of culture, and the power and violence of institutions that organize norms that do not meet the needs of individuals. Within this framework, the actors in the scenes are guided by a sexual drive that is both a force for life and a source of frustration and destruction. In Woś's paintings, man is depicted as a slave to other people's beliefs and a victim of populism, an extremely administered society that relies on heteronormativity and systematic consumption. Consequently, the human body becomes a tool of the system, and its personality is replaced in favour of continuous improvement of the status of privileged groups. What is left of him is a dark afterimage.

autor:
zmodyfikowano  7 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ