koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
NEON VOICETpL repertuar grudzień 2025Elżbieta Terlikowska/ RowerekCO JEST GRANE - GRUDZIEŃ 2025 - nr 376POK - GRUDZIEŃ 2025/ STYCZEŃ 2026
zmodyfikowano  3 miesiące temu  »  

Sonics & Scenics

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 4 557 wyświetleń od 17 września 2025
  • 20 września 2025, sobota
    » 20:30

Po dwóch miesiącach eksperymentów z dźwiękiem i obrazem do finału zbliża się festiwal Sonics & Scenics odbywający się w Muzeum Sztuki Nowoczesnej w ramach UK/Poland Season 2025. W weekend 20–21 września publiczność weźmie udział w trzech wyjątkowych wydarzeniach zamykających projekt realizowany w ramach UK/Poland Season 2025. Sobotni wieczór należeć będzie do Jennifer Walshe, jednej z najbardziej nieprzewidywalnych i błyskotliwych postaci współczesnej muzyki eksperymentalnej. W performatywnym wykładzie „13 sposobów patrzenia na AI, sztukę i muzykę” artystka pokaże, że sztuczną inteligencję można postrzegać na wiele sposobów. Niedziela to dwa wydarzenia premierowe, które w niezwykły sposób zamkną festiwal. Najpierw Teoniki Rożynek wraz z Joanną Dudą zabiorą publiczność w podróż do wnętrza muzeum. Album „Center of gravity”, stworzony z nagrań terenowych i akustycznych eksploracji poziomów -1 i -2 budynku, odsłoni pejzaż dźwięków niedostępnych na co dzień uszom odwiedzających: trzaski instalacji, przepływy wody, pogłosy i szumy, które składają się na ukrytą tkankę akustyczną muzeum. Na zakończenie festiwalu Aleksandra Słyż sięgnie po instrumenty legendarnego Studia Eksperymentalnego Polskiego Radia, które po dekadach ciszy ponownie zabrzmią, tym razem w przestrzeni Muzeum. Syntezator EMS Synthi VCS 3, modularny Moog 35A czy złota płyta pogłosowa EMT 240 – urządzenia, które tworzyły historię polskiej muzyki elektroakustycznej – posłużą artystce do stworzenia nowej kompozycji. Jej koncert stanie się symbolicznym mostem między tradycją awangardy a przyszłością, zapowiadając także przygotowywaną przez Muzeum rekonstrukcję SEPR.

zmodyfikowano  3 miesiące temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ