koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
GASTRO MIASTO po powodziPINOKIO wrzesień 2024SurrenderKONGRES KULTURYKULTURA BIAŁORUSKACO JEST GRANE - WRZESIEŃ 2024 - nr 363
zmodyfikowano  6 lat temu  »  

Hansjürgen Schmölzer z Austrii na konferencji “Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2019”

Gdańsk »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 9 970 wyświetleń od 27 lutego 2019
  • 7 marca 2019, czwartek
    » 10:15

Wykład Hansjürgena Schmölzera na konferencji “Marketing w Kulturze. Komunikacja – trendy – praktyka 2019”

Dlaczego mieliby nas odwiedzać goście zagraniczni?

Analiza strategiczna dla instytucji kultury z obszarów pozametropolitalnych

Organizator: Instytut Kultury Miejskiej

Hansjürgen Schmölzer – menedżer kultury, dziennikarz, twórca filmów dokumentalnych. Jest redaktorem naczelnym magazynu kulturalnego CREATIVE AUSTRIA. Jako doradca ds. komunikacji był odpowiedzialny za strategie marketingowe i komunikacyjne licznych dużych międzynarodowych projektów kulturalnych. Został odznaczony Austriacką Nagrodą Państwową w dziedzinie Marketingu oraz Globe Award za najlepiej promowany projekt kulturalny na świecie (Europejska Stolica Kultury Graz 2003).

Rejestracja: marketingwkulturze.ikm.gda.pl
 Po angielsku z tłumaczeniem na j. polski

www.creativeaustria.at

zmodyfikowano  6 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ