Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - kwiecień 2025Musica Tertii MilleniiKoncert PasyjnySummer Guitar Festival 2025Hiperobiekty
zmodyfikowano  miesiąc temu  »  

Graphic Arts Workshop Week

Gdańsk »
CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 512 wyświetleń od 19 marca 2025

Gdańsk » Targ Węglowy 6 » NA MAPIE

  • od: 24 marca 2025, poniedziałek
    do: 28 marca 2025, piątek

👉🏻Termin: 24-28.03.2025 r.

👉🏻Miejsce: Wydział Grafiki, ul. Chlebnicka 13/16, Gdańsk

👉🏻Patio ASP, Wielka Zbrojownia, Targ Węglowy 6

Graphic Arts Workshop Week to wydarzenie edukacyjne organizowane przez Wydział Grafiki. Składają się na nie warsztaty oraz wykłady prowadzone przez uznanych twórców i dizajnerów spoza gdańskiej Akademii. Wydarzenie jest skierowane do osób studiujących na Wydziale Grafiki, na wszystkich poziomach studiów, zarówno stacjonarnych i niestacjonarnych.

W ramach wydarzenia Wydział Grafiki współpracuje z uczelniami The University of Michigan (USA); Mongolian National University of Arts and Culture (Mongolia);

Gościnnie wykład dotyczący pobytu w Tokio w ramach programu Erasmus+ wygłosi prowadząca Pracownię Ilustracji na Wydziale Grafiki ASP Gdańsk prof. ASP dr hab. Agata Królak

🔴 Lista twórców i dizajnerów prowadzących warsztaty lub wykłady:

prof. Endi Poskovic z The University of Michigan (USA) prof. Uyanga Zorigt, Mongolian National University of Arts and Culture (Mongolia) prof. Dulamsuren Chinbaatar, Mongolian National University of Arts and Culture (Mongolia) Dariusz Gawron (projektant gier komputerowych) Jakub Lehmann (Brand Designer) prof. ASP dr hab. Agata Królak (ASP Gdańsk)

Otwarte wydarzenia w ramach Graphic Arts Workshop Week:

🟢 Wykład pt. „A może by tak zrobić grę?” | autor: Dariusz Gawron (projektant gier komputerowych)

28.03.2025, g. 14.00–15:00, Wielka Zbrojownia, Patio ASP

Wykład o branży gamedev z perspektywy absolwenta ASP. Jak wygląda praca w zespole / w firmie / nad własnym projektem? Jak dostać się do branży i czy warto? Jakie umiejętności przydają się przy tworzeniu gier? Czy warto się specjalizować? Opowie Darek Gawron – absolwent Wydziału Grafiki, obecnie animator, projektant i art lead w Awaken Realms.

Wykład jest skierowany do studentów zainteresowanych tworzeniem gier i pracą w branży gamedev

🟢 Wykład pt. “Nadmiar – o szukaniu równowagi między specjalizacją a gromadzeniem umiejętności” | autor: Jakub Lehmann (Brand Designer) 26.03.2025, g. 11.30–12.30, Patio ASP, Wielka Zbrojownia

Nadmiar – o szukaniu równowagi między specjalizacją a gromadzeniem umiejętności. Czy warto uczyć się wszystkiego? Jak znaleźć balans między specjalizacją a generalizacją? Podczas wykładu porozmawiamy o FOMO na umiejętności i tym, jak świadomie dobierać kompetencje, by wspierały to, co już potrafimy.

Dla kogo? Wykład skierowany do osób, które rozwijają się zawodowo i czują presję ciągłego poszerzania kompetencji.

autor:
zmodyfikowano  miesiąc temu  »