koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
CO JEST GRANE - listopad 2024 - nr 365Wrocławianka roku GalaPerform[ing] POLAND - Przegląd sztuki performansu
zmodyfikowano  4 lata temu  »  

Neo Christopher Chung FRAMED CONFIGURATIONS

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 14 716 wyświetleń od 4 marca 2021
  • od: 9 marca 2021, wtorek
    do: 30 marca 2021, wtorek

Otwarcie: 9.03.2021 w godz. 17:00-19:00

Opieka kuratorska/koordynacja: Mariusz Jodko

Uwaga: w związku z pandemią działamy w "reżimie sanitarnym". Prosimy o zapoznanie się z zasadami przed wejściem do Galerii. W pomieszczeniu jednocześnie może przebywać max. 3 widzów.


Neo Christopher Chung /1985/ jest naukowcem i artystą interdyscyplinarnym działającym w obszarze mediów audiowizualnych i instalacji site-specific. W swoich pracach inspiruje się rozwojem technologicznym i jego wpływem na życie społeczne. Bada i wykorzystuje estetykę danych i systemów. Jego projekty skupione na procesach naukowych, ekonomicznych i globalizacji były prezentowane na festiwalach m.in. Ars Electronica, Art Future / Future Signs.

Na wystawie w Galerii Entropia artysta prezentuje serię nowych instalacji, które są swoistym komentarzem do obecnej sytuacji: pandemii wywołanej rozprzestrzenianiem się koronawirusa Covid-19 i równoległego, nie mniej groźnego procesu replikacji i mutacji wirusa informacyjnego, którego skutkiem jest medialny chaos („Conspiracy of Interference”). Nowe media w „erze maszyn” odgrywają wg autora kluczową rolę w tym nieustającym spektaklu. Kultura maszynowa oferuje nam jednak znacznie więcej. Np. generatywna praca „Zen Machine” to medytacyjna instalacja audiowizualna, która odpowiada na pytania publiczności. Sztuczna inteligencja dobiera i remiksuje w czasie rzeczywistym teksty mistrzów Zen, towarzyszy temu generowany z różnych fragmentów muzycznych i nagrań terenowych krajobraz dźwiękowy i wizualizacje.
Wystawa odzwierciedla także zainteresowanie artysty mediami analogowymi. Eksperymentuje on z przeterminowaną taśmą celuloidową 16 mm, fascynuje go estetyka czarno-białych filmów z lat 60-tych, a także kino strukturalne.

zmodyfikowano  4 lata temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ