koncentrator kultury wyciskamy 100% kultury z kultury - wyciskaj z nami!

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies.

Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki
wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z  Polityką Prywatności.

» ROZUMIEM I AKCEPTUJĘ
KLIMT Wrocław
zmodyfikowano  10 lat temu  »  

Ostatnia baśń z 1001 nocy

CO było GRANE - ARCHIWALNE TERMINY » » 15 528 wyświetleń od 21 sierpnia 2014
  • 23 sierpnia 2014, sobota
    » 18:00

Praca dyplomowa Doroty Kuźniarskiej – Pracownia Scenografii i Projektowania Ubioru, ASP w Poznaniu

Gry zawierają możliwości poznania miejsc delikatnej natury jeśli są uważnie pomyślane, starannie zaprojektowane i radośnie doświadczane. Mathias Fuchs & Sylvia Eckermann

Ostatnia baśń z 1001 nocy to intermedialny koncert, którego główną myślą jest ukazanie relacji świata realnego i świata wirtualnego (w grach wideo).

Autorka zestawia ze sobą dwa odrębne utwory, które w rezultacie tworzą spójny duet. Posługuje się metaforą, porównuje postać Szeherezady do gry wideo, Kalifa zaś do gracza, który poznaje świat za jej sprawą.

Cały projekt ma charakter eksperymentalny, mający na celu zwrócenie uwagi na coraz częstsze określenie "doświadczania" gier wideo oraz na relację gracz - awatar.

Szeherezada: Zofia Garganisz

Kalif: Adam Kutny

Mapping i animacja: Arkadiusz Zub

Gitara: Szymon Mechliński

Muzyka: Ewa Sadowska na podstawie Mucha w szklance lemoniady oraz Wyznanie Kalifa, czyli o mocy baśni Jacka Kaczmarskiego

Dorota Kuźniarska Pochodząca z Hrubieszowa, absolwentka wydziału AW i Scenografii, Pracowni Projektowania Ubioru na Uniwersytecie Artystycznym w Poznaniu. Dyplom w pracowni Projektowania Ubioru dr hab. Anny Regimowicz-Korytowskiej. Studiowała na Uniwersytecie Marmara w Stambule na Wydziale Mody i Tkaniny. W centrum zainteresowania artystki znajduje się postać - performer, aktor, awatar. Proces projektowania to wynik doświadczeń z zakresu różnych dziedzin: animacji, filmu, muzyki, mody, grafiki czy malarstwa. Swoje prace prezentowała na wystawach indywidualnych i zbiorowych, pokazach mody m.in. na Fashion Week'u w Łódzi, Targach Mody w Poznaniu, Off Fashion w Kielcach. Autorka scenografii i kostiumów (Eliksir miłosny, reż. Natalia Babińska; Trzy po trzy, czyli fredrowskie zapiski starucha oraz Landru, morderca kobiet, reż. Zbigniew Grochal). Laureatka licznych konkursów ogólnopolskich i międzynarodowych oraz wielokrotna stypendystka (m.in. Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego).

zmodyfikowano  10 lat temu  »  
przewiń ekran do początku stronyprzewiń ekran do początku strony

Wybierz kasę biletową:

ZAMKNIJ